Běh

Fyzická aktivita obecně posiluje imunitu. Kdo rád chodí pěšky a rychlé tempo chůze už není dostatečné, tak to už je jenom krůček k lehkému běhu.

Nemyslím tím běhání 3:20 na kilometr, ale rychlé drobení kroků, kdy paže už nevisí podél těla a máte potřebu paže pokrčit a koordinovat pohyb s dolními končetinami. To už je běh.

A pokud tímto stylem nejdříve vydržíte 10 minut souvisle a pravidelně cupkat a dýchat, máte vyhráno!! Zítra vydržíte 15 minut a pozítří 20 minut, no a za týden si dáte s chutí 3 x 10 minut krátkou mezichůzí.

běh

Vytyčte si své oblíbené kolečko nebo trasu a vyběhněte 2-3 týdně.
Tímto efektivním tréninkem nejen povzbudíte srdeční frekvenci, zlepšíte okysličení organismu, ale
zároveň nastartujete tělo na spalování tukových zásob.

Nepřestávej!!!!!

Během několika dní po radosti z běhu se dostaví i krizové dny, kdy se nechce a máte 100 výmluv, proč nemůžete vyběhnout. Zkuste se přesvědčit, že jdete do toho a nevynechat a jít……
Aerobní pohyb má velmi dobrý účinek při lehkých a středně těžkých depresích.

Dýchej!!!!

Snažte se dýchat nosem. Důležitější je výdech, který Vám zvyšuje vitální kapacitu plic.Oblečení a sportovní obuv na ty první pokusy o běh také doma najdete, tak co Vám brání ?????

Přeji Vám hodně zdaru do prvních kroků běžeckého tréninku.

 

Tip:

Organizátor pravidelných rekreačních běhů v Opavě je Jiří Sýkorawww.behopava.cz.
Zúčastněte se Opavské míle 7.9.2016. Zhodnoťte svoji kondici !!!!!